Friday, July 9

Ontem, no Optimus Alive! foi assim:


E eu sossegadinha em casa, a ler.
Estás a ficar velha, Alexandra, e a perder estas pedaladas. O que vale é que eles disseram que voltariam brevemente. Espero bem, que assim pego no meu irmão e vamos os dois para lá, saltar e coisa e tal. E eu posso cantar esta letra B-R-U-T-A-L em altos berros, para fazer concorrência ao William Duvall (e o homem é mesmo igual ao Layne, credo!).

"I'm the man in the box
Buried in my shit
Won't you come and save me?
Save me

Feed me my eyes (can you sew them shut?)
Jesus Christ (deny your maker)
They who try (will be wasted)
Fear in my eyes (now you've sewn them shut)

I'm the dog who gets beat
Shove my nose in shit
Won't you come and save me?
Save me

Feed my eyes (can you sew them shut?)
Jesus Christ (deny your maker)
they who try (will be wasted)
Fear in my eyes (now you've sewn them shut)"
Alice in Chains - 'Man in the Box' - Facelift - 1991
(a melhor música de Alice in Chains de sempre... e das melhores músicas grunge que conheço!)

No comments:

Post a Comment

I've rambled. Now, it's your turn.